joi, 2 octombrie 2014

Alege spatiul potrivit pentru amenajarea unui birou

Atat piata afacerilor imobiliare cat si cea a afacerilor care isi desfasoara activitatea in cladiri de birouri s-au dezvoltat foarte mult in ultimii ani si din ce in ce mai multi proprietarii inchiriaza cladiri pentru birouri, deoarece vor sa le ofere angajatilor conditii foarte bune in care sa lucreze si pe langa asta pun accent foarte mult pe imagine, isi doresc ca cladirea in care isi desfasoara activitatea sa arate cat mai bine, sa fie situat intr-o zona cat mai accesibila pentru a putea fi observata de potentialii clienti.         
            Daca sunteti proprietari si vreti sa inchiriati o noua cladire pentru birouri, cei cu experienta in domeniu si analistii pietei imobiliare ne sfatuiesc sa nu ne zgarcim cand vine vorba de inchirierea unei astfel de cladiri, deoarece poate aduce un profit foarte bun daca tii cont de toate criteriile pentru a face alegerea potrivita.

            Zona potrivita pentru cladirile de birouri
           
            Primul criteriu cel mai important pentru alegerea unei cladiri pentru birouri este zona in care va fi situata aceasta cladire, deoarece trebuie sa fie situata intr-o zona destul de dezvoltata din punct de vedere comercial, sa fie foarte accesibila pentru a putea fi vazuta de potentialii clienti si sa nu fii nevoit sati faci firma cunoscuta in caz ca ai nevoie de asta, ci sa vine clientii singuri la tine.
            Firmele care pun foarte mult accent pe design si pe zona in care sunt situate sunt chiar firmele imobiliare si cele de IT, ceea ce inseamna ca chiar acestea sunt ramurile care s-au dezvoltat cel mai mult i utima perioada.  


Cladiri pentru birouri de inchiriat
            Cladiri cu birouri de dimensiuni cat mai mari
           
            Un alt punct important de are trebuie sa tii cont atunci cand iti inchiriezi o cladire pentru birouri trebuie sa fie spatiu, cel mai bine ar fi sa calculezi foarte bine de cat spatiu ai nevoie in fnunctie de angajatii pe care ii ai astfel incat spatiul sa fie nici prea mare, nici prea mic. Daca te gandesti ca vrei sa mai faci angajari, un aptiu de dimensiuni mari ar fi perfect. De exemplu un birou de 23 de mp este perfect pentru 3 respectiv 5 persoane.
           
            Costurile chiriei intr-o astfel de cladire de birouri

            Cladirea pe care o inchiriezi nu trebuie sa fie foarte scumpa, aceasta nu trebuie sa depaseasca mai mult 4% respectiv 5% din totalul venitului din afacerea pe care o ai in cladirea respectiva. Aceste procente reprezinta suma pe care o pot plati toate firmele care inchiriaza aceste cladiri, indiferent de cat de mult sau de putin dezvoltata este.


Birouri de inchiriat in Bucuresti
            Durata contractului


            Inainte de a semna contractul, intereseaza-te care este perioada de pe care poti inchiria cladirea respectiva, nu ar fi foarte convenabil daca ar fi doar pentru un an si vei fi nevoit sa te muti chiar daca afacere merge foarte bine, asigura-te ca atunci cand semnezi contractul acesta este pentru 3 ani, daca este vorba de o afacere, este nevoie de stabilitate.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu